måndag 1 november 2010

Halloween fest

Har inte blivit så mycket bloggande nu för i lördags hade jag & Simon halloween fest, sjukt roligt var det också! Alla var så fina också och hade ansträngt sig o klätt ut mig. Jag klädde ut mig till en påhittad superhjälte som hette photomatrix så jag kunde ha min kamera, haha..
Lite foto måste jag ju också visa såklart! Får nog dela upp dem lite dock för det är 40 st bilder så det kommer fler under dagen :-).

IMG_3717IMG_3715 Dagen började med att jag och syrran satt o gjorde pumpor (hon kom egentligen för att hjälpa mig med håret men hon fick göra lite annat också, haha). Den goda är Sofias och den onde är mig!

IMG_3739

IMG_3761 Simon var Elwood från Blues Brothers och jag var som sagt photomatrix, dock har jag ingen kamera på denna bilden eftersom Jennie tar fotot med min kamera här på oss.

IMG_3743

IMG_3749 Jennie och Niklas kom på denna festen som en cowboy och snövit, ombytta roller.. Haha.. Inte det första man förväntat sig direkt men det var grymma dräkter!

Fler foto kommer senare! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar