fredag 10 februari 2012

Gissa vad jag köpt!

IMG_9595

Nä inte en ny storasyster ;-), utan jag har köpt två par blixtar och det är sjukt roligt! Tog en massa foto på storasyster Sofia däremot och testade en massa med ljuset.
På fotot ovan har vi placerat en softbox bakom Sofia och en blixt med paraply till vänster om henne. Kanske borde ta o ladda ner en sån app som man beskriver hur man satt upp blixtar för olika fotograferingar eller vad tycker ni? Så kan jag visa lite enklare i alla fall!

Nä nu dem närmaste dagarna blir det väl o testa sig fram o förstå sig på dem, var ju ett tag sen jag fotografera med blixtar, det var faktiskt nästan ett år sen nu när jag kollade igenom mina foto. Galet vad tiden går fort!

Här är länken till dem blixtarna jag köpt: BLIXTAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar