tisdag 17 januari 2012

14 sanningar om mig själv

Idag ska jag skriva 14 sanningar om mig själv och jag tänkte ändå försöka komma med lite saker som ni kanske inte redan vet (så gott det går ;-) )

1. Jag älskar att kolla på programmen: En plats på landet, En plats vid havet och En plats i solen - borta eller hemma bäst som går på 8:an! Drömma lite o se alla fina hus det finns!

2. Jag har börjat fundera på att söka in på någon distans utbildning så jag kan få lättare jobb.

3. Jag ska starta företag den 1:e Februari

4. I Februari har jag och Simon varit tillsammans i 4 år.

5. När jag var liten samlade jag på gosedjur som var hundar, hade nog 30 st, det var då samma sorts hundar och inga olika. Nu står dem i en sopsäck i källaren!

6. Jag älskar transformers filmerna, kan aldrig få nog!!

7. Jag är en person som måste planera någon dag i förtid, tycker det är jobbigt när saker bestäms samma dag!

8. Jag är inne i en svacka med kameran just nu när det gäller vardagsfoton men det ska nog bli bättre när det blir ljusare!

9. Jag fyller 22 i år och det känns redan som jag är inne i en ålderskris!

10. Detta var svårare än vad jag trodde!!

11. När jag var liten ville jag bli polis

12. Jag ska ha två gerbiler, tyvärr under lite tråkiga omständigheter dock. Iris & Athena har börjat bråka så vi måste dela på dem o köpa nya kamrater till dem!

13. På Söndag ska jag stå bakluckeloppis i Lund, ser väldigt mycket fram emot det! Har rensat hela garderoben för det! :-)

14. Jag föredrar Lund framför Malmö!

Så nu är det slut på sanningar för idag, hoppas jag kom med något lite som ni inte visste om mig iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar