onsdag 3 augusti 2011

Amsterdam

IMG_1978





IMG_1971


Skrev dagbok varje dag och jag tänkte ta en liten snutt därifrån varje gång jag lägger upp foto från resan:
“Sitter på tåget just nu mot Hamburg, när jag skulle ta tåget till Köpenhamn så var inte Annelie på tåget, hon skulle hoppat på vid triangeln men hon hade ju inte gjort de (vad jag trodde då i alla fall).
Som tur var stod hon på perrongen som jag kom in på och hon hade faktiskt suttit på samma tåg men inte orkat gå runt på tåget med den tunga packningen. Min väska har tyvärr gått i sönder lite, Annelies också, ångrar lite nu att man inte tog rullväska trots allt men det är ju faktiskt lite väl sent nu!
Vi hittade allting utan problem på Köpenhamns central och nu är vi som sagt på väg mot Hamburg och ska hitta till nästa tåg där och sen ska vi ta vårt sista tåg som tar oss till Amsterdam, vi ska vara där om 7 timmar.”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar