onsdag 8 juni 2011

Tyvärr...

Tyvärr glömde jag min datorsladd hemma, hur man nu kan göra de? Men jag lyckades på något sätt i alla fall så nu kan jag tyvärr inte uppdatera bloggen direkt förutom med detta så ni vet varför jag inte skriver så mycket :(.

Kan berätta lite om dagen, åkte till Lund vid 12-tiden och träffade Pau Pau, vi tog en fika o sen åkte vi ut till en djuraffär vid mobilia som är riktigt bra och har bra priser också för den delen! Sen tog vi vårt pick o pack o åkte hem till Pau, till hennes söta katter o marsvin, satt där o pratade en del och sen kom Simon o hämtade mig där.. :).

Så har min dag varit, just nu så började de mullra lite här så jag har dragit ut alla kontakter o varit duktig med de och så har jag satt upp kameran i hopp om att det skulle börja blixtra lite men tyvärr verkar de ha dragit förbi nu..

Får se om det kommer tillbaka!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar