söndag 27 februari 2011

Som lovat….

Får ni se foto från min nya fina 60D, dock en dag senare än lovat men jag var så himla trött när jag kom hem igår så jag satt o somnade framför datorn i vardagsrummet, haha.. Man blir så trött av att träffa släkten..

Men nu börjar jag dagen med foto från filmkvällen med Pau som var otroligt trevlig.. Dock åkte jag hem vid 10 för jag var så himla trött efter jobb, var uppe sen 5.30 på morgonen men vi hann faktiskt med 2 filmer.. Dock babblade jag mest så jag tror knappt Pau hann med i filmen, haha..

IMG_0005IMG_0032IMG_0036

Jag satte ISO:n på prov här o använde den högsta, 6400 och jag klagar inte. Inte alls så mycket brus som man förväntar sig på den högsta.. När jag fotade katten hade jag inte alls mycket ljus runt omkring så jag är väldigt nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar