lördag 29 januari 2011

Utgång i Malmö

Nu tänkte jag lägga ut lite foto från igår som Jennie och jag tagit, jag snodde hennes kamera lite.. Kan inte låta bli haha.. Önskar jag hade en bra kompaktkamera som man kan ha med sig ut..

Men i alla fall, igår var väldigt trevligt. Först åt vi på pizza hut (testa inte deras spare ribs, inte jätte gott tyvärr..) och sen gick vi vidare till möllan för o sätta oss på Nyhavn men vi fick sätta oss där ute för alla satt o kollade på handbollen där inne men vi klarade inte av o sitta där ute länge så vi gick vidare till azalee. Där var vi tills vi gick vidare till KB!

P1040112 copyKära Patricia

P1040145 copyJeeeeeniie :-)

P1040104 copyMeeeee och mitt nya linne som jag köpte till igår.

P1040154 copyJeanette :-D

P1040111 copyJennie igen med sin cider :-)

P1040183 copyHela härliga gruppen :-)…
Börjar bakifrån och går framåt: Patricia, Annelie, Jag, Jessica, Jeanette, Simon, Jeffe(?), Adam, Niklas, Alexander och Malin.. Den enda som fattas är Jennie som tar fotot :-)..

P1040200 copyMalin och Jag

Tack alla för en grymt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar