onsdag 29 december 2010

Dåligt…

I måndags var jag sjuk, igår var jag hos sjukgymnast och var på mellandagsrean och idag ska jag till malmö för sen vidare till Trellehulla..
Jag ska träffa min vän Patricia och färga hennes hår rött, spännande.. Från svart till rött, hoppas jag inte gör något fel nu bara, haha.. Det var hon som hjälpte mig färga mitt hår brunt men jag vet inte om jag ska köpa något sånt avfärgningsmedel idag för snart får jag väl en blond linje i hårbotten och de vill jag ej.
I lördags o söndags var jag i småland för julfirande, det var mysigt. Jag fick en tomteprydnad, värmeljushållare, halsband, vantar, prenumeration på tidningen fotosidan, en maxibag med ostbågar och till sist 500:- på valfri sak.

IMG_7092 När vi var påväg till småland, lovely.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar