onsdag 3 november 2010

Malmö

Idag tar det emot enormt mycket o åka till Malmö för möte, jag har fått en handledare i Malmö på något som heter Mabi mål istället för på arbetsförmedlingen för min handledare på arbetsförmedlingen i Staffanstorp ansåg att dem kunde hjälpa mig mer men vi får se, just nu är jag lite skeptisk.
Fast idag tar det mest emot o åka in p.g.a vädret, det är riktigt dåligt och sen efter får jag gå runt i Malmö i två timmar för jag ska vänta på att Simon slutar, vi måste till siba o byta bläck till min skrivare för det har blivit fel, än en gång. Blev fel förr förra veckan och förra veckan så jag hoppas det kan bli rätt denna gången.

Just nu önskar jag faktiskt att det hellre hade snöat än detta.
IMG_5444

Glöm inte o kolla på min halloween video som jag lagt ihop: http://berthsjo.blogspot.com/2010/11/halloweenfesten.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar