onsdag 17 november 2010

Lång dag.

Dagen började med att jag gick upp för att åka in till Malmö på en 3 timmars kurs om intervju. Kommer dit och dem förklarar vilka jobb dem har som man kan visa intresse för sen så tar dem in en för sig själv för att ha individuella intervjuer så dem kan ge en konstruktiv kritik. Ja så kom jag in där först för jag kom först dit och sen var det klart.. 50 min efter det startat så var de klart och visst det hade varit skönt om jag inte skulle ha ett möte sen 3 timmar efter i Malmö på samma ställe.
Jag blev ganska sur för hur kul är det för mig o gå runt i Malmö i 3 timmar liksom när handledaren skriver in mig på den och säger den ska vara så länge. Får ju hålla koll på sina saker tycker jag för det enda jag hade förväntat mig var o gå i en timme och då skulle jag ändå träffa Kim. Så surt men jag gick till entré och köpte en del av Sofias julklapp och sen så tog jag en liten mini fika på mormors bageri.
Mötte upp Kim så vi gick o pratade o satt o pratade, haha.. Det var kul o träffa han iaf! Sen hade jag tid hos handledaren och sen var det praktikintervju på Willys och nu börjar jag på praktik på måndag.
Känns halvt motiverande, jag har tappat min motivation på vägen men nu är det delvis för dem kan inte lova något jobb och om det ens blir jobb så blir det timanställning och jag vill så gärna ha heltid så jag kan bli självständig o flytta hemifrån nu.
Blev ett lite klagoinlägg nu, sorry.

IMG_0395

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar